|
Българска федерация по подводни спортове
|
Като член на тази федерация бих подкрепил всеки които ще работи здраво.
|
martinbar74
19-02-2013 17:40
|
Ето го и устава, за уставняците ( от сайта на федерацията ) :
[link]
|
sea wind
19-02-2013 18:10
|
Казах ви аз че сте настане скандал......първо бе в предната тема за БРАКОНИЕРСТВОТО... сега и в тази.Колеги,никой не е злонамерен срещу другият,все пак всички обичаме да се гмуркаме с харпуни но пак ще повторя да не смесвате СЪСТЕЗАТЕЛИ И ЛЮБИТЕЛИ в едно.Някой сега ще ме попита защо-ами ще отговоря много просто.ПСИХИКАТА НА СЪСТЕЗАТЕЛИТЕ Е РАЗЛИЧНА ОТ ТАЗИ НА ЛЮБИТЕЛИТЕ......Не искам да навлизам в подробности но ще кажа само че и аз съм започнал от Любител но с времето разбрах че е съвсем друго усещането да си състезател без значение дали си първи или последен..
Спрете да се базикате с ф....освен ако не искате да и станете спонсор....
|
sea wind
19-02-2013 18:16
|
до като хората стачкуваха за тока незабележимо ни вдигнаха горивата.....ЕТО ТОВА Е ПРОБЛЕМ.....
|
Wishbone
19-02-2013 18:20
|
Първо да отговоря на Марио,
Изцяло си пропуснал смисъла на това което ти пиша.
Никой не обвинява Федерацията, че пречи. Как бих могъл да обвиня нещо, което практически се е свило до администрация на състезание, да пречи. Второ, не бих се "върнал" във Федерацията поради това, което ми написа. Какъв би бил смисъла от това? Къде е волята за промяна? Нещо позитивно може ли да бъде извлечено от твоите отговори. Нещо за което да можем да се хванем и да кажем, ей супер!
Нещо повече, явно смяташ, че имам някакви лични амбиции. Дълбоко грешиш. Съгласен съм и винаги съм бил съгласен да помагам и вероятно можеш да ми опонираш, но поне аз си вярвам, че го правя. И го правя без да съм спрял от много години насам. За което наистина се иска много амбиция, повярвай ми. Но тя не е от типа амбиция, за която ти намекваш.
И пак сме готови да го правим, ако си пропуснал мнението ми по-горе.
Просто правя това, в което мисля, че съм най-полезен.
За уточнение на аудиторията, тъй като типично по нашенски, Марио измества фокуса от големия проблем, към личната основа.
"Напуснах" Аквасуб-Софарма, а не Славия. Напуснах заради баротравма на Републиканското 2002, която ме извади от водата за три години, а от състезанията - практически завинаги. И понеже БФПС изисква от клубовете да се състезават, няма какво да правя в клубове по подводен риболов, създадени с цел само да формират отбори за да бъдат допускани на състезание.
И за протокола, имах отправено предложение SPEARFISH! да администрира сайта. Преди много години. Само, че предложението дойде и с условие за послушание. Потърсих помощ като младо пичлеме от същия човек, който ми предаде предложението и ми каза, че съжалява, че го прави, сега вече покойник. Получих следния съвет: дай цена, която не могат да платят. Така и направих.
След това не съм бил на заседание на БФПС.
С това спирам каквито и да било личностни коментари.
Сега отново сме готови да помогнем, но ако е при същото условие, няма начин как да се случи.
А сега към основния проблем. Направили сте така нещата, че клубовете, които членуват в тази федерация също да са ориентирани само към състезания. А клубният живот може да бъде много много по-богат, както и този на БФПС. От вас зависи дали това ще се случи, защото вие сте шапката на клубовете. Основната задача е активно да популяризирате и развивате всички онези четири направления от Устава, а защо не и да ги обогатите. Това не се изчерпва с провеждането на състезания. Само това казвам и нищо повече.
Между другото сте ограничили клубовете до 5 на населено място! Някакъв регионален баланс ли се пази с тази абсолютно безмислена разпоредба?
И стоя зад мнението си, че дейността на БФПС по никакъв начин не може да отговори на висшите цели, които федерацията е записала в устава си. И примерите с Федерацията по колоездене (между другото е Съюз) са крайно неудачни, поради простата причина, че чуждата калпава практика, не прави вашата правилна.
Дадох ви пример със сродни организации в чужбина, на която съм свидетел как се възхищават всички. Ако се търсят сходства, трябва да се търсят там, а не в Съюза по колоездене.
Може и да не съм прав в начина, по който поднасям нещата, Марио. Но те са такива и може би е крайно време поне да се кажат.
Поздрави,
Иван
|
Iskam na more
19-02-2013 18:23
|
Интересна тема
явно там някви хора от въпросната федерация ги боли .... за всички други които не са състезатели и всичко друго което не е състезание!
Е да ама тогава поне си сменете името на:"Българска федерация по подводен лов с харпун."
какви са тия "...подводени спортове" в името Ви щом се ограничавате само със стрелба по риби!
|
Wishbone
19-02-2013 18:32
|
Мартине, напълно съм съгласен с теб. Точно това казвам и аз. Ще помоля само да обърнеш внимание на думите "...и други дейности" в цитираните от теб разпоредби.
Апе, приятелю, май Спайдърмен беше казал че с голямата сила идва и голяма отговорност.
И състезателите трябва да са напълно наясно, че заедно с купата за тях идва и отговорност. Тази отговорност е огромна и по никакъв начин не се изчерпва с позитивите, снимката с купата или участието в националния отбор. Тази отговорност задължава да учиш, да споделяш и да си лицето на подводния риболов. Същото се отнася и за клубовете.
Пак припомням, единствения семинар по подводен лов, на който съм присъствал е този изнесен миналата година от Весел Новкиришки. Беше невероятно усещане да седиш и да го слушаш, да поспориш с него, да те убеди в тезата си. Давидиш и как 20на души го слушат изключително внимателно. Една птичка, обаче, пролет не прави.
|
sea wind
19-02-2013 18:39
|
Много интересна е глава 6 точка 59 с подточка 3....
Някой запознат ли е???
|
sea wind
19-02-2013 18:42
|
Малко мога да поспоря с това да ""споделяш"" къде и как си убил рибите си на състезание особено на всеослушание....
|
Wishbone
19-02-2013 18:53
|
Изобщо нямам предвид това споделяне.
Нито един от въпросите към Весел не беше къде са му местата... А хората задаваха въпроси, че и аз също.
А за тая подточка, нямам идея, ако имаш информация, сподели я, моля те.
|
sea wind
19-02-2013 19:14
|
не нямам , сега разбрах за нея...
|
deliburan
19-02-2013 19:15
|
Интересно ми е , колко е членският внос годишно, и какво получаваш срещу него освен правото да участваш в състезания?...............П.С. Миналата година се проведе неофициално състезание между профи състезател и любител.За резултата питайте Коцето ( seal).
|
Anatoli_pm
19-02-2013 19:23
|
sea написа: до като хората стачкуваха за тока незабележимо ни вдигнаха горивата.....ЕТО ТОВА Е ПРОБЛЕМ.....
Подкрепям Апо,днес сипах капки на "печката" на 2,66лв.за кило
|
sea wind
19-02-2013 19:25
|
Убеден съм че има много добри любители биещи риба...способни да се конкурират с улова си.
|
deliburan
19-02-2013 19:55
|
И понеже започнахме да чепкаме устава на БФПС, глава 2 8.1. целенасочено въздействие ?? Нека се обади някой на когото е било приложено. Пак там 2 9.4. звание? За това ли се борите Вие състезатели , освен за купи , титли и някоя част от хардуеъра, на стари години може и звание да получите -"Заслужил убиец на риба", втора степен примерно!...2 9.5. - мъгла!...2 9.7. ???..9.10. мъгла!....2 9.14. за какъв трансфер става въпрос? И това не противоречи ли на глава 1 т.2 и глава 3 т.10??.....2 9.18.???........глава 3 т11 я тълкувам- "Клубовете работят вместо федерацията , тя обира лаврите и отчита дейност".
|
|
Иван ты провоцируется меня влезь в тему !!! Пишу по русски , так как не могу правильно выразить мнение по болгарски ?! В двух словах , о себе , тренер сборной Тернопольской области по подводным видам спорта в Украине , где 26 области . Стаж 1984 по 1993 г. . Устав БФПС написан времен социализма !!!!! Все идеи и действия , тех времен . Нет смысл , да иска истина действия и отвественность Федерации . Старые члены федерации , я думаю как минимум имеют ОГРОМНОЕ УВАЖЕНИЕ любого гарпунжия , как личности . Они последние Апостолы подводной охоты в Болгарии . Большой поклон им за их усилии за сохранения нашего любимого хобби и спорта !!!!! Тебе Иван хочу сказать ! Ты как юрист по профессии и любитель подводной деятельности , задаешь правильные вопросы . Так как млад , юридически подкован , и хочешь знать истину ! Истина проста . Придерживайся 10 - и заповеди Христа , уважай старость и мудрость . ....
|
sea wind
19-02-2013 21:20
|
колега deliburan--ти за какво се "бориш" като биеш риба не на състезание?задаваш такива въпроси и не мислиш ли че си прекалено не наясно с смисъла на думите???
|
sea wind
19-02-2013 21:26
|
Dobro--много точно го написа,разбираемо за всички,жалко обаче че след рокадите в Ф никой не смени така написаният устав макар че според мен по скоро не са искали а само са добавени някои точки или просто е било сменен текста с по актуален...
|
pipin162
19-02-2013 22:31
|
Сергей, прав си, не мога да го отрека! Трябва да проявя повече уважение, към старите, взимам си бележка! Лесно е да им давам съвети отстрани, но да бих помогнал с каквото мога, дори без да ми искат помощ, стига да мога. Но Сергей, към кого да се обърнем тогава? Как да направим нещата да са по-добре, след като 50% от УС на федерацията е от възрастни легенди, като повечето аз ги уважавам и помня като приятни хора, но нали те са на този пост? Не трябва ли към тях да се обърнем? Трябва да се намери изход от ситуацията, към по-добро за федерацията.
Може тази дискусия да послужи за нещо по-добро, на управляващите федерацията по-нататък във времето, дори да не е сега.
|
deliburan
19-02-2013 23:11
|
sea написа: колега deliburan--ти за какво се "бориш" като биеш риба не на състезание?задаваш такива въпроси и не мислиш ли че си прекалено не наясно с смисъла на думите??? Веднага ти отговарям-за пълен фризер!За мен той има повече стойност от всякакви купи , медали и прочие. ...А понеже не съм наясно със смисъла, та затова питам, та да ми обясни някой по посветен.И ми се ще да обясни така , че на всички да ни стане ясно и да няма повече въпроси.Поздрави!
|
|
Нови Продукти
Цена: 106.00 Лв.
Spearfishing
|