Този сайт използва бисквити - Повече Информация. Приемам
Активни Потребители: 6 Гости: 204
Активни регистрирани потребители
1385:40:49 - Semrush [Bot] [3196502]
Коментари на потребител
1385:40:44 - Bing [Bot] [299560]
Тема
0:23:15 - Tbot [Bot] [44]
Мнения на потребител
348:35:13 - Google [Bot] [30874]
Коментари на потребител
29:35:53 - Ahrefs [Bot] [21428]
Тема
1:40:21 - Yandex [Bot] [34]
Тема
Активни анонимни потребители
0:14:29 [0]
Потребителски профил
0:00:10 [0]
Потребителски профил
0:11:17 [0]
Тема
0:08:01 [0]
Снимка
0:03:00 [0]
Тема
0:03:17 [0]
Тема
0:03:47 [0]
Тема
0:07:16 [0]
Тема
0:00:00 [0]
Снимка
0:01:56 [0]
Потребителски профил
0:03:57 [0]
Потребители
0:06:15 [0]
Коментари на потребител
0:00:45 [0]
Тема
1:02:50 [6]
Статии
0:04:48 [0]
Галерия
0:05:08 [0]
Потребителски профил
0:05:33 [0]
Снимка
0:09:53 [0]
Снимка
0:06:00 [0]
Галерия
0:04:08 [0]
Снимка
0:12:06 [0]
Тема
0:13:41 [0]
Начална страница
0:03:47 [0]
Снимка
0:13:00 [0]
Downloading file
0:14:42 [0]
Снимка
0:05:42 [0]
Тема
0:04:06 [0]
Тема
0:04:29 [0]
Тема
0:03:16 [0]
Тема
0:04:42 [0]
Тема
0:03:36 [0]
Галерия
0:08:54 [0]
Тема
0:13:13 [0]
Потребителски профил
0:04:06 [0]
Галерия
0:02:05 [0]
Downloading file
0:04:13 [0]
Мнения на потребител
0:12:30 [0]
Тема
0:00:15 [0]
Потребителски профил
0:00:52 [0]
Коментари на потребител
0:06:36 [0]
Снимка
0:02:06 [0]
Тема
0:04:51 [0]
Снимка
0:12:59 [0]
Начална страница
0:02:08 [0]
Снимка
0:00:09 [0]
Тема
0:07:10 [0]
Тема
0:01:56 [0]
Тема
0:14:42 [0]
Галерия
0:08:43 [0]
Снимка
0:06:17 [0]
Снимка
0:12:14 [0]
Галерия
0:09:46 [0]
Снимка
0:10:43 [0]
Теми на потребител
0:00:18 [0]
Downloading file
0:03:58 [0]
Мнения на потребител
0:07:18 [0]
Снимка
0:00:29 [0]
Начална страница
0:00:15 [0]
Снимка
0:06:57 [0]
Снимка
0:03:03 [0]
Коментари
0:00:06 [0]
Тема
0:13:18 [0]
Тема
0:14:38 [0]
Галерия
0:04:37 [0]
Коментари на потребител
0:13:53 [0]
Тема
0:13:16 [0]
Снимка
0:03:55 [0]
Чат
0:10:29 [0]
Потребителски профил
0:08:03 [0]
Тема
0:13:52 [0]
Мнения на потребител
0:07:30 [0]
Чат
0:02:33 [0]
Потребителски профил
0:00:30 [0]
Тема
0:13:20 [0]
Потребителски профил
0:01:41 [0]
Тема
0:07:31 [0]
Галерия
0:08:55 [0]
Тема
0:09:18 [0]
Тема
0:08:18 [0]
Снимка
0:00:35 [0]
Снимка
0:07:08 [0]
Тема
0:07:24 [0]
Тема
0:08:49 [0]
Потребителски профил
0:00:17 [0]
Тема
0:05:06 [0]
Тема
0:04:20 [0]
Коментари на потребител
0:07:18 [0]
Тема
0:14:00 [0]
Галерия
0:13:57 [0]
Снимка
0:00:54 [0]
Тема
0:11:55 [0]
Потребителски профил
0:14:06 [0]
Тема
0:07:20 [0]
Теми на потребител
0:08:10 [0]
Тема
0:00:17 [0]
Начална страница
0:04:39 [0]
Чат
0:11:50 [0]
Потребителски профил
0:01:39 [0]
Тема
0:00:30 [0]
Downloading file
0:05:42 [0]
Тема
0:00:25 [0]
Галерия
0:03:05 [0]
Снимка
0:14:55 [0]
Тема
0:07:31 [0]
Начална страница
0:03:26 [0]
Снимка
0:04:09 [0]
Потребителски профил
0:13:42 [0]
Тема
0:04:45 [0]
Потребителски профил
0:14:10 [0]
Снимка
0:12:19 [0]
Тема
0:04:10 [0]
Тема
0:04:02 [0]
Мнения на потребител
0:04:54 [0]
Тема
0:05:59 [0]
Тема
0:06:15 [0]
Тема
0:02:02 [0]
Снимка
0:09:40 [0]
Тема
0:02:54 [0]
Тема
0:05:53 [0]
Снимка
0:07:41 [0]
Тема
0:09:41 [0]
Тема
0:04:27 [0]
Тема
0:11:52 [0]
Чат
0:11:10 [0]
Снимка
0:09:41 [0]
Снимка
0:05:12 [0]
Снимка
0:02:43 [0]
Снимка
0:00:59 [0]
Тема
0:01:36 [0]
Потребителски профил
0:00:04 [0]
Тема
0:12:32 [0]
Мнения на потребител
0:14:44 [0]
Галерия
0:11:09 [0]
Галерия
0:05:46 [0]
Начална страница
0:02:05 [0]
Начална страница
0:01:20 [0]
Снимка
0:07:40 [0]
Снимка
0:01:47 [0]
Тема
0:01:22 [0]
Тема
0:11:31 [0]
Снимка
0:01:15 [0]
Тема
0:09:04 [0]
Снимка
0:10:38 [0]
Тема
0:13:41 [0]
Downloading file
0:08:54 [0]
Галерия
0:09:16 [0]
Връзки
0:14:30 [0]
Тема
0:10:49 [0]
Снимка
0:12:34 [0]
Снимка
0:14:57 [0]
Тема
0:05:17 [0]
Тема
0:01:36 [0]
Снимка
0:13:29 [0]
Тема
0:04:25 [0]
Чат
0:14:59 [0]
Тема
0:13:38 [0]
Снимка
0:06:23 [0]
Мнения на потребител
0:03:42 [0]
Тема
0:01:00 [0]
Тема
0:11:42 [0]
Тема
0:00:14 [0]
Тема
0:04:56 [0]
Тема
0:03:53 [0]
Мнения на потребител
0:10:06 [0]
Тема
0:11:55 [0]
Тема
0:04:06 [0]
Тема
0:14:53 [0]
Тема
0:06:15 [0]
Чат
0:04:30 [0]
Снимка
0:13:37 [0]
Теми на потребител
0:01:30 [0]
Теми на потребител
0:12:56 [0]
Снимка
0:08:51 [0]
Снимка
0:03:41 [0]
Тема
0:06:53 [0]
Тема
0:05:04 [0]
Тема
0:09:38 [0]
Тема
0:13:36 [0]
Тема
0:12:52 [0]
Тема
0:13:18 [0]
Тема
0:12:38 [0]
Тема
0:09:07 [0]
Тема
0:04:18 [0]
Мнения на потребител
0:13:23 [0]
Тема
0:02:30 [0]
Тема
0:10:54 [0]
Тема
0:09:25 [0]
Снимка
0:00:57 [0]
Тема
0:08:30 [0]
Тема
0:10:07 [0]
Снимка
0:04:05 [0]
Тема
0:06:30 [0]
Тема
0:02:05 [0]
Тема
0:10:28 [0]
Снимка
0:05:08 [0]
Мнения на потребител
0:05:35 [0]
Тема
0:04:35 [0]
Коментари на потребител
0:10:30 [0]
Тема
0:00:20 [0]
Мнения на потребител
0:12:54 [0]
Тема
0:06:21 [0]
Тема
0:01:24 [0]
Снимка
0:08:06 [0]
Тема
0:02:52 [0]
Потребителски профил
Кримпване на корда
Видяна: 6471 Коментари: 29
0
  • Категория :Екипировка
  • Автор :Dobs
  • Страна :Не е указана
  • Дата:25 Апр 2005 12:04:12
  • Видяна:6471
Коментари
Dobs сам ли си боядисваш кордата ?
17:57:59, 29 Яну 2007
Не. Тази я купих така, но след това видях, че продават и боя така че ако някой иска може и да си я боядиса сам.
18:12:38, 29 Яну 2007
Dobs,преди и аз така я крампвах, но вече я прещипвам и наколко пъти под ъгъл по цялата дължина от двете страни.Пролетта ми се измъкна кордата и една едра платерина си замина :cry: -затова вече на повече места я прещипвам.
09:46:09, 30 Яну 2007
Принципно трябва да се кримпва само със спец. клещи. Тогава обаче нямах такива и я кримпвах с обикновени. До сега не ми се е измъквала, но никога не се знае. Няма по-гадно нещо от това да изпуснеш риба заради твоя грешка по екипировката...
10:29:01, 30 Яну 2007
Dobs,така е и най-гадното е ,че после никой не иска да ти повярва ,че си ударил едра риба :cry: -започват едни приказки за това колко лъжели рибарите и тем подобни глупости. :-D .А за клещи и аз нямам и ги трищипвам с чук и голяма отверка.
16:51:41, 30 Яну 2007
Dobs е много прав без специалните клещи има процент да се измъкне,аз стрелям с много силни ластици и ми се е случвало да стрелям риба в края на боя и макарата ми беше затегната и при обтягането,ни амортисьор помогна,ни нищо стрелата ми отлетя напред,едва я намерих после,а откакто я пресовах с тия специални клещи нямам проблем,то си личи само като се види как правят самото прегъване на кримпата,личи си че е много здраво и обгръщането е отвсякъде,не мисля че с каквото и да е друго може да се получи така!
21:36:57, 28 Фев 2007
Е ти така си мислиш, но това не значи че е вярно , нали?--никога не сьм ползвал подобно нещо -като кримп и др. , аз ползвам само конец и капка лепило , нищо друго ,и колкото и да не ти се вярва (мога да се обзаложа , че моето вьрзване е сьщо толкова добро) , но това е вьпрос които подлежи на проба . ;-) ;-)
21:55:44, 28 Фев 2007
Правил съм такова с лепило,все пак и аз съм се учил от някой и то едни от най добрите,Апо и Пламен всеки ги знае,но новите неща които навлизат са по добри повярвай ми,а този начин за който казваш ти си е също много добър,а той си е от старите методи и е изпитан и евтин,но аз предпочитам кримпването!
22:02:33, 28 Фев 2007
Да.. Един път съм имал корда правена по начина, дето фидана казва. Обаче след десетина дни и вече стърчаха разни кончета... Но може и лепилото да е било куцо...
22:06:54, 28 Фев 2007
не мога да ти повярвам колкото и да ми се иска,но щом ти си решил за себе си ;-) това е друга работа , но само не разбрах , тоя амортисьор каква роля играе , понеже спомена че си с макара?
22:10:46, 28 Фев 2007
Амортисьорите са доста популярни вече и в магазина на сайта има показан такъв на Роб Алън мисля,моя е на Омер специално но разликата е никаква,той стои на въжето на макарата а то е овито около него,и когато макарата ти е е затегната а боя на харпуна е по голям от разгъването на кордата се получава обтягане,същото като това да си без макара и кордата да ти се обтегне до край при,което се получава силно моментно обтягане,което понякога води до това заминаване на стрелата,а амортисьопчето обира тази сила!
23:00:13, 28 Фев 2007
аха, такава била работата значи, пьк аз си мислех,че обира вибрацията на харпуна(маитапя се ) ,но ти имаш време да се научиш , така че моите харпуни нямат такива работи , имат само макари , 5 дьлжини и това е, ;-) но нямам спомен за заминала или загубена стрела ;-) ;-)
23:34:42, 28 Фев 2007
Пипин първо кордата не е ново нещо ,а е добре забравено старо!!!А амортесьора си е супер кеф не ти дърпа харпуна когато са ти много силни ластиците!
10:58:17, 01 Мар 2007
Да това е и другото нещо за,което амортисьора помага,а дали е нещо старо или нещо ново не е чак толкова важно нали,важното е че е добро и масово се употребява също така кримпването издържа доста големи натоварвания,например при обстрел на големи риби,не в нашето море разбира се! :-)
11:48:43, 01 Мар 2007
Кримпването си е кримпване. Не можеш да го сравняваш с тези "марки" (мисля така им казвате във Варна). При правилно кримпване с правилните клещи кримпа не намалява здравината на самата корда. Т.е. ако кордата е направена да издържа опън от 280 кг като я кримпнеш трябва да издържа пак толкова. Аз лично искам да видя кое свързване с конец и лепило ще издържи 100 кг. Естествено всичко това е теория. Няма опасност платерини от по 300-400 грама да ти вземат стрелата дори и да е с "марка"...
12:28:29, 01 Мар 2007
Аз също съм на твоето мнение Доба и аз не вярвам да издържи много,няма логига и физически е необосновано дори,конец срещу метал и кримпата направо занитва кордата,няма мърдане по никакъв начин ако кримпването е направено със специалните клещи за това!Така,че който няма такива клещи да намери някой,който има или да си купи! :-) :-)
12:47:07, 01 Мар 2007
И аз кримпвам... Имам кримпи и корда на възраст над 5г. и не са мръднали. Но от друга страна, възлите с "марка" са си известни отдавна. Мисля че ТеодорН се вози зад 50-килограмовата ричола доста време, а знам че той прави "марки". Това си е добра атестация, но може и да е късмет. Във всеки случай не си спомням никъде в чужбина да съм чувал някой да използва "марки", което ме навежда на мисълта, че това може би е едно от "сиромашките гяволски" изобретения.
Освен това, противниците на кримпите най-често търдят че кримпата наранявала кордата. Абе аз като гледах как правеха моята марка, дето писах по-горе - еми първата работа беше да се награпави монофила за да може да не се изплъзва. това ако не нарушава целостта - здраве да е! Освен това мисля, че и бързосъхнещото лепило също не действа като мехлем на кордата...
Но това са само някакви мои си наблюдения.
14:04:37, 01 Мар 2007
Dobs, кордата ще издьржи толкова риба , колкото кримпа или както там се казва, Вьпрос на време е да се убедиш .За амортисьора мога да кажа ,че ако харпуна е без макара става за ползване , но винаги си трябва дьлжина на кордата , ако е с три дьлжини сьс силни ластици ,ще дьрпа та пушек се дига(вьобще не коментирам за два ластика какво ще е) .В момента се продават лепила които ми се струва ,че може би ще дьржат и без конец,(иска проби и малко време) но аз сьм свикнал така да ги правя .Ванка , не е до сиромашията , та те струват стотинки ( за кримпове имам пред вид ), даже имам десетина вкьщи , а времето което ми отнема е минута за да си направя стрелата по моя си начин.Нямам нищо против това, че всеки си прави нещата както си иска , но да са доказали с времето ,че си вьршат работата както трябва.Pipin,за конеца и желязото , ще ти обясня че в много от случаите конеца е много по здрав , но това ще е друг пьт, иначе браво на Добс за снимката (показно) ;-)
15:00:24, 01 Мар 2007
Добре де, дайте да не спорим а да направим тест. Направи една марка на 2мм монофил, а аз ще го кримпна. После ще ги дръпнем с едно голямо менгеме и ще сложим точка на спора. Ако кримпа изтърве ще си призная че съм сгрешил и ще те черпя на следващата сбирка
15:38:04, 01 Мар 2007
Руските сайто са пълни със снимки от които се вижда , че ползват почти само "марки".
15:39:07, 01 Мар 2007
фидане, под сиромашия имах предвид времето, когато просто такива неща не се намираха. @Каварна, вероятно грешката ми е че не ги чета толкова често... Вероятно трябва да питаме руснаците, щом изобщо не използват кримпи, за разлика от останалата част от света... Сигурно имат нещо предвид...
16:53:42, 01 Мар 2007
Уиш приеми го само като информация!Разглеждам ги заради богатия улов в сладководните басейни които за нас за забранени както добре знаеш..
20:38:52, 01 Мар 2007
Така като ви чета , само дето не сте се скарали.Има ли значение кой как си връзва стрелата?Времето си тече,времената се менят,света се изменя.Аз пък всяка година по състезанията гледам какви ли не глупости (според мен де ).Като например - монофил директно вързан на възелче.Да , даже се и къса .И риби се губят.Та и места в класирането.
21:23:09, 01 Мар 2007
@Каварна - така го и приех! сериозен бях за това че трябва да ги питаме защо ги предпочитат...
23:45:38, 01 Мар 2007
Fidana Пусни някоя снимка или методика как се прави тая "марка" . Става все по-интересна дискусията. Така като си мисля дали не поврежда водача и главата металната кримпа. Преди малко гледах един филм с Дапиран и там беше монофил с възелче на стрелата .. което много ме учуди..
10:28:57, 02 Мар 2007
Интересна тема :-D Преди не ползвах кримп,правех марка от капронов конец като добре заливах после цялото това нещо с каниколит...доводът за марката произлизаше от това че някой някога ми беше рекъл че по този начин главата на харпуна не се "разбивала"...нещо което можело да стане при кримпа,който най често заради това че нямахме тази клеща за карповане,сплесквахме с резача на обикновенни клещи....
13:07:21, 02 Мар 2007
Фидана ти казваш че кримпите са стотинки,да ама специалните клещи за тях не са,аз например нямам и сега искам ама и Добри нямал и съм казал на брат ми да ми прати от Щатите и добре,че сега мога да си ги позволя,а те не са евтини според мен!Добри ми каза че някой му казал че в Бриколаж или в Практикер имало почти същите такива,то ако беше така аз нямаше да търся от къде да ги купя,такива клещи няма никъде в магазините за инструменти и не мисля,че ще има някога,а ако кримпата не е захваната с тях не е същото!Който има такива клещи да каже дали съм прав,много е различен начина по който те стискат кримпата така,че тя буквално обгръща кордата,нищо общо с каквито и да е други клещи!
13:15:20, 02 Мар 2007
...докато един ден си купих страхотно монофилно влакно,направих марка залях с лепило...да ама влакното се оказа с някакво специално покритие и дори да го бях зашкурил леко лепилото не хвана и марката изтърва .....После сложих кримп,но го затегнах с въпросната клеща за тази цел...идеално се окръгли и кордата се занити добре...просто това че можело да "разбие" главата на харпуна отпадна на момента.... И така днес ако ми се наложи си правя марки,но предпочитам кримп поставен с тази клеща-просто и бързо :-D
13:16:53, 02 Мар 2007
Преди да започнем да предлагаме клещи от Роб Алън, и аз търсех заместители. Много подобни са тези за кабелни обувки, но не са същите определено и са по-слаби (от опит говоря). Тези клещи се правят специално за риболов - ползват се и в морския за кримпване на влакно. Като специализиран уред, предполагам, че производителите са много малко. Затова и цената идва такава. Ако някой иска такъв уред, нека се свърже с Добри за да го предвидим при следващите доставки...
13:50:15, 02 Мар 2007
Нови Продукти
Sigalsub mask Minima

Цена: 74.00 Лв.
Spearfishing
xڳOO(2j